VAJE
ZA ODRASLE

DELO
DOMA

PROGRAM
ZA ŠOLE

PROGRAM
ZA PODJETJA

POGOVOR
Z ZDRAVNICO

Naložite aplikacijo "Pokončnost":

Vabimo vas k poslušanju aktualne radijske oddaje Ultrazvok, kjer zdravnica Saša v dveh prispevkih predstavi idejo Pokončne drže. Zagotovo je vredna vaše pozornosti, v kolikor vas sporočilo oddaje nagovori, pa ste prijazno povabljeni, da jo delite tudi med svoje prijatelje, znance, sodelavce …

Programi za šole so objavljeni v katalogu strokovnih izobraževanj KATIS 2023/2024. Letošnje leto pričenjamo z osveženo ekipo in novim znanjem ter izkušnjami.
Vaj je na spletu milijon 😊.
Naše vaje ne pomenijo kaj dosti, če jih ne uvajamo neposredno, skozi osebno izkušnjo, pravilno in predano.

V KATISu se udeleženci prijavijo s privolitvijo ravnatelja v edini razpisan termin (maj 24, kraj Maribor) – vendar so ti podatki zgolj administrativne narave. Izvedb imamo več, na različnih koncih Slovenije. Dejanski kraji in datumi izvedbe so objavljeni pod zavihkom Dogodki

Kakovostno sodelovanje – OŠ Polhov Gradec

Skrbnice in učiteljice spoznavamo Kekca

Skrbnice in učiteljice spoznavamo Sinjega galeba

Učiteljica Ana z otroci.

Vse več nas pozna pokončno držo.

Bi jo želeli spoznati tudi vi? Oglejte si video in se pridružite programu.

0 69

IZOBRAŽEVALNIH
USTANOV

0 4130

PEDAGOŠKIH
DELAVCEV

0 4640

OTROK IN
DRUŽIN

0 270

IZVEDENIH PROGRAMOV

0 201

ZDRAVSTVENIH
DELAVCEV

Pozdravljeni mladi prijatelji, starši in mentorji!

Začeti dan s prijaznim dotikom in nežnimi vajami za mala in velika telesa. To je odlična popotnica, da dan že zjutraj postane prijeten in uspešen. In če vam vaje uspe ponoviti še drugič v dnevu, pa ste za nas, predvsem pa za svoje zdravje, pravi olimpijski zmagovalci. Spodbujamo vas, za pokočno držo in zares dobro počutje. Za vas smo vaje posneli, dodali podnapise, jih oblikovali v pesmico in jih zapisali. Da bodo vsakomur blizu in v veselje.


In če vas še karkoli zanima, smo tukaj za vas.

Dobro počutje in dobra drža ni cilj. Dobro počutje je mera, ki nam pove, da delamo s telesom, mislimi in čustvi prav in smo zato v ravnovesju.

Mnenja

01

dr. Borut Škodlar

10.19.2022

Prof. dr. Borut Škodlar, psihiater in psihoterapevt, vodja enote za psihoterapijo Univerzitetne psihiatrične klinike Ljubljana:

Nega pokončnosti je domiseln in domišljen pristop za pomoč vsem, ki se v času velikih informacijskih pretokov upogibamo pod težo prevelikega hitenja in stresa.

Preberi več

V medicini, še posebej na področju psihosomatskih motenj, obravnave bolečine in kroničnih tako duševnih kot telesnih obolenje, že dolgo vemo, da telesnega in duševnega ne moremo enostavno ločevati. Povezave so obojestranske, neizbežne in zelo pomembne za terapevtsko obravnavo. Tudi raziskave na širšem področju nevroznanosti, preučevanja zavesti in raznovrstnih duševnih stanj kažejo na utelešenost in razprostrtost uma. Um torej ni zgolj v možganih, ampak se pretaka skozi celotno telo in je odvisen od številnih kontekstov, ki skozi družbene in duhovne procese vplivajo na krhko človekovo ravnovesje.

Za študij vseh teh procesov in prenos spoznanj na druge ljudi preko svetovanj, delavnic in seminarjev so poleg medicinskega in teoretičnega znanja zelo pomembna izkustvena znanja. Saša Staparski Dobravec ima ravno to: poleg medicinskega tudi bogato izkustveno znanje na področjih sodobne funkcionalne anatomije, gibalnih metod in plesa. Zato tudi programi, ki jih oblikuje, temeljijo na tem širokem znanju in izkustvih.

Dobrobit in doprinos pokončnosti je poleg ugodnega vpliva na samo telesno in duševno zdravje tudi vzpostavljanje zdrave osnove za duševno in duhovno rast. Pri tem nimam v mislih samo določene skupine ljudi, ki bi se za ta področja posebej zanimala, pač pa za vse ljudi: od otrok do starejših.

Vadba, ki jo priporoča dr. Staparski Dobravec je hkrati zelo preprosta in celo prijetna – kar ne velja za vsako vadbo, kot vemo – hkrati pa seže globlje od zgolj telesnega zdravja in dobrega počutja. Omogoča, da se s telesom srečamo in nazaj spoprijateljimo, da nam kot zaveznik sporoča, kje so naše meje in kdaj smo jih prekoračili.

Borut Škodlar, avtor knjige SAMOUMIRITEV

02

Ana Terzić

23.10. 2022

Gledam moje bivše učence, s katerimi sem delila pomembne skupne trenutke, katerim sem poleg znanja, predala še pomembneje: socialno čustvene veščine ter stkala srčne vezi, na osnovi katerih sem jim lahko tudi čuječe približala pokončnost in vaje, katere so izvajali z veseljem in res skrbno. 

 

Preberi več

Otroci na tej starostni stopnji rabijo razvitI in, usvojiti še dodatne veščine sodelovanja, umirjanja, osredotočanja, razločujočega poslušanja, sledenja najpreprostejšim navodilom, ne da bi jih na vsakem koraku zmotili moteči dejavniki v razredu - to je velik izziv, to je proces 😄.

Ana Terzić, prof. razrednega pouka

03

mag. Tjaša Šubic

24.11. 2019

Zavedanje pomeni biti v stiku s tem, kar je, bodisi s svojimi občutki, čustvi, situacijo, svojim razpoloženjem... Po navadi hitimo in se sproti ne zavedamo, kako se počutimo, kaj se v nas in okrog nas dogaja, planiramo za naprej in razmišljamo za nazaj. Tako med drugim spregledamo tudi sporočila svojega telesa, ki nas ves čas seznanjajo s tem, v kakšnem počutju, stanju je naše telo.

Preberi več

Sporočila nam daje tudi naša drža, naša hrbtenica, kar je eden od temeljev dobrega počutja in celovitega zdravja. Zavedanje je osnova, ki nam pomaga, da sploh opazimo, kakšna je naša drža in naprej nam zavedanje pomaga, da se namenoma lotimo vaj in jih pravilno izvajamo.

In kar je pomembno: z zavedanjem lahko jasno čutimo, kako blagodejno vaje vplivajo tako na naše telo kot na naše celovito počutje. Z zavedanjem pa dostikrat opazimo kaj, kar nam ni všeč, kar bi radi spremenili, marsikaj, česar v bistvu ne želimo videti ali čutiti. Tu nam pomaga korak naprej od zavedanja, čuječnost.

Poleg zavedanja čuječnost vključuje še sprejemanje, neobsojanje, prepuščanje, kar nam da moč in motivacijo, da se usmerimo tako, kot je za nas najbolje v danem trenutku. S pomočjo čuječega pristopa poleg tega, da vaje izvajamo redno, da torej sledimo svoji odločitvi, da želimo nekaj dobrega storiti za svoje zdravje in celovito počutje, vključimo v samo izvajanje še sočutje do sebe in sprejemanje sebe takih, kot smo.

mag. Tjaša Šubic dr. med., spec. interne medicine, voditeljica tečajev čuječnosti

01

Kako sodelovati?

Zdravje in dobro počutje sta najboljša naložba. Naložba v bodoče pokončne generacije ljudi. Hvaležni vam bodo.

02

Gradivo za sodelujoče

Vstopite na čudovito popotovanje skozi vaje za zdravo, pokončno držo.
 

Hvala pove malo:

O meni

»Ne glede na to, katero vadbo izberete, je pomembno, da jo ponotranjite. Nista dovolj storilnostna naravnanost in pravilna fizična izvedba. Potrebna je naravnanost na našo celotno pokončnost ter opazovanje in urejanje lastnega NOTRANJEGA PROSTORA (misli, čustev, občutkov, energije in telesa).«

Saša Staparski Dobravec, dr. med., spec. radiologije

omeni4